Druhý den v Bradavicích

12.01.2016 22:43

Milý deníčku,

dneska jsem se probudila ve spacáku na zemi v Mrzimorké společenské místnosti. Celá rozlámaná ale natěšená na nový den v Bradavicích. Došla jsem si na snídani a pak jsme čekali ve společenské místnosti až nás profesor zařadí do pokojů. 

Na pokoji jsem s holčinama, které určitě budou fajn. Zeptala jsem se starších spolužáku jak se dají sehnat věci které nemám. Naštěstí vše jde.

Pak následovala prohlídka hradu, kterou jsem bohužell nestihla protože se mi udělalo zle. Asi z nervozity. 

Když se mi udělalo lépe, snažila jsem se najít profesora a vyřešit svůj problém s uiformu, ale bohužel jsem ho nenašla. Po večeři jsem si procházela hrad. Je opravdu obrovský!

Nakonec jsem šla spát stím že věci budu schánět druhý den. 

Dobrou noc.

Druhý den v Bradavicích

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek