Konec školního roku

20.03.2016 16:57

Milý deníčku,

po dlouhé době jsem tě zase vyhrabala a rozhodla se něco napsat. 

Blížily se zkoušky a já jsem si připadala úplně dutá. Nestíhala jsem vůbec nic. Navíc jsem byla dlouho nemocná, takže jsem vynechala spousty hodin. Kdykoli to šlo, tak jsem trénovala na přeměny, na formule i na OPČM. Jó abych nezapomněla. Z esej na OPČM jsem dostala V-čko. Fakt! Vůbec nevim jak je možný že se profesor Dworkin rozhodl dát mi V-čko. Vypadá spíš na to, že takovouhle známku v životě nikomu nedal. Vrátím se k těm zkouškám. Potřebovala jsem se toho spoustu doučit. Naštěstí jsem měla vedle sebe Emmu, která mi s tím hrozně pomohla. Vlastně díky ní jsem byla schopná se vše doučit. 

A je to tu! Zkouškové období a moje první zkoušky v Bradavicích. Už se moc těším na prázdniny, ale zároveň mám strach abych něco nepokazila. Učila jsem se, chodila na písemné testy, dělala praktickou zkoušku. A tak pořád dokola. A pak tu byl pátek a slavnostní večere a vyhlašení výtěze školního poháru. Zkoušky mám za sebou a vysvědčení brzy pošlou po sově. Školní pohár vyhrál Havraspár. I když jenom o 3 body. Neměli jsme k výtězství daleko. I když jsme nevyhráli, byl to super rok. A i když se na prázdniny těším, nemůžu se dočkat druhého ročníku. Už tam nebudu ta nová prvačka. 

Následující den byl odjezd z Bradavic. Naházela jsem poslední věci do kufru a pospíchala ho šoupnout do truhly ve Vstupní síni. Snídaně a pak rychle do Prasinek na vlak. Cesta rychle uběhla. S holkama jsme si popovídaly a teď už ležím v posteli u Děravého kotle v Londýně. Na vedlejší posteli spokojěně oddychuje Emma a já už jdu taky spát. Zítra začínají prázdniny.

Dobrou noc

Konec školního roku

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek