Potopa a nejen čajový koutek

04.02.2016 21:47


 

Milý deníčku, v pondělí ráno se stalo něco, co rozhodně musím zapsat.

Je pondělí ráno a já se hrabu z postele. Naštěstí nemusím moc brzo, protože máme hodinu létání až těsně před obědem.*kouká ospale* Každopádně jdu do koupelny a vyčistila si zuby. *mrká na sebe do zrcadla* .

Beru z kufru sešit a mířím na hodinu. Mám dost času tak se ploužím pomalu chodbami. Jsem před učebnou, kde už na mě máva Nicol. Ptám se jí jak se vyspala a jestli byla v pátek na hodinách. Přichází profesor. Otvírá učebnu a všichni se do ní nahrnou. *rozmrzele kouká okolo sebe* 

Za dvě minuty zvoní a do učebny přibíhá starší studentka a prosí profesora o pomoc. V rozhlase zazní "Dnešní hodina Létání pro 1.ročník odpadá." Běžíme do vstupní síně a čekáme co se bude dít. *rozhlíží se* Ale co se to děje? Ze schodů se valí voda! Spousta vody! Přibíhají profesoři a snaží se to zastavit. 

Naštěstí vše zachránili a všichni jsme šli pomáhat. Je vytopená celá ošetřovna. Beru do ruky hadr a snažím se pomoci s úklidem. Samozřejmě to starším spolužákům šlo líp, protože umí kouzla. Já se musela spokojit s hadrem. Trvalo to dlouho ale je uklizeno.

A taky ti musím, milý deníčku povědět o klubu, který jsem navštívila v ten samý den. Nejen čajový koutek. Měli jsme leták ve společenské síni a tak jsem si řekla že tam zajdu. Bylo to super! Popovídala jsem si s holčinou, která má taky ráda čtení a dala jsem si moc dobrý čaj. Určitě se tam zase zastavím.

Dobrou noc *zavírají se jí oči*

Potopa a nejen čajový koutek

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek