Prázdniny se blíží

21.06.2016 13:20

Milý deníčku,

je to tady. Prázdniny za dveřmi ale ještě předtím zkoušky. Dneškem začalo zkouškové období ale nic se neděje. Asi proto, že se stalo tolik věcí. Osvobodili nezvěstné studenty. Prý byli v Chroptící chýší. Psali to ve Věštci. Doufám že jsou všichni v pořádku. Určitě jsou u Munga, kde se o ně dobře starají. Před pár dny pár studentů překazilo rituál, který měl být proveden na pozemcích školy. Prý tu bylo i pár lidí kteří se vydávali za učitele. Prý mnoholičný lektvar. Zatímco já jsem ležela v pokoji a byla zelená - asi jsem něco špatného nědla - vše se vyřešilo. Teď mám v hlavě myšlenky jenom na ty u Munga a na zkoušky. Nic neumím. Jo a taky mi Emmička dala opožděný dárek k narozeninám. Je strašně hodná, že si na mě vzpomněla. Zbytek dne jsem bloudila po hradě. Nikde nikdo a žádné hodiny.

Musím se jít učit a cvičit kouzla. Dobrou noc..

Prázdniny se blíží

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek