Prázdniny v plném proudu

31.03.2016 21:27

Milý deníčku,

prázdniny jsou v plném proudu a já se konečně dostala za rodičema. Už jsem se nemohla dočkat. Slíbili mi že se pojedeme podívat za babičkou a za dědou do Holandska. Nejdřív jsem se ale za nima musela dostat. Bydlíme kousek od Londýna, takže stačilo abych nasedla na vlak a dojela pár stanic. Když jsem vystupovala u nás, cítila jsem tu známou vůni květin a louky. Bydlíme na venkově. Maminka a tatínek i malým bratříčkem v kočárku už na mě čekali na nádraží. Vlak s houkáním odjížděl a já se vrhla rodičům do náručí. Moc mi chyběli. Ale už jsem velká holka, takže žádné slzy. "Za chvilku odjíždíme. Tak si ani nevybaluj. Jedeme za prarodičema." oznámil tatínek. Jupí!

Jeli jsme k nim na 14 dní. Tam i zpět jsme cestovali mudlovským autem. Já to znám od mala. Vždycky jsme to tak dělali. Maminka nemá moc ráda "všechny to podivné kouzelnické cestování" jak sama říká. A tatínek naopak rád cestuje autem. I když to trvá déle. Tam i zpět jsme jeli 3 dny. Ale teď už bych ti měla popsat jaká byla návštěva holandska. Babička i dědeček byli moc rádi že jsme je zase navštívili. Bydlí v centru hlavního města. V Amsterdamu. Krásné město. Všechny ty vodní kanály a všude se dá dojet na kole. Taky mudlovské cestování. A i když mě létání na koštěti moc baví, tak kolo je taky moc zábavné a ráda na něm jezdím. Projížděli jsme se na lodičkách a jezdili na výlety. Viděla jsem mlýny. Nádhera. Až mě mrzelo že se musím zase vrátit zpět do Anglie a protože maminka i tatínek musejí do práce, tak se vracím zpět k Děravému kotli do Londýna. Zrovna teď ležím v posteli a už se mi zavírají oči. Bylo to skvělý ale už se moc těším do Bradavic a také na nové věci co budou v drhém ročníku.

Amsterdam. V druhém domečku z prava bydlí prarodiče.

Výlet k mlýnům.

Prázdniny v plném proudu

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek