Předvečer všech svatých

25.01.2016 17:03

Milý deníčku,

včera byl předvečer všech svatých a hned po probuzení přišlo velké překvapení. Společenská místnost byla vyzdobená a všede ležely lebky. Na stole byla obrovská hostina.


Pak už jsme jen zapálili pochodně a čekali až začne velké dobrodružství. 

Pak to začalo. Všichni jsme se se zapálenými loučemi vydali do chodeb hradu. Všude byla tma a vepředu byli starší spolužáci. Našim prvním úkolem bylo najít klíč. Tak jsme se všichni začali prohrabávat sudech, kde byly žížaly, vnitřnosti a všechny ostatní neidentifikovatelné předměty. Klíč jsme našli a pokračovali dál.

Přišli jsme k zamčené bráně a museli se pro klíč vydat přes spoustu pavučin. Ale když jsem tam vlezla tak jsem samozřejmě hned uvízla v jedné z nich. Příště radši zůstanu někde v koutě. Starší spolužáci mi museli pomoci. Ale klíč se nakonec našel. Pokračovali jsme.

Pak přišel na řadu úkol, kde jsme museli uhodnout pár hádanek. Společnými silami jsme všechno uhodli a pokračovali dál. 

Přišli na řadu lektvary. Pustila se do toho jedna starší spolužáčka a zvládla to na jedničku. Pak už jenom následoval poklad. Získala jsem nějaké sladkosti, tričko a lucernu. Takže jsem spokojená.

Večer byl ples. Půjčila jsem si kostým piráta a tancovala. Pak už byl čas jít spát. Byl to dlouhý ale skvělý den.

Dobrou noc

Předvečer všech svatých

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek