První den v Bradavicích

12.01.2016 22:43

Milý deníčku,

V pondělí proběhl můj první den v Bradavicích. Začalo to u Děravého Kotle brzy ráno, když nás všechny začal svolávat průvodčí a všichni začali dávat svoje kufry do truhly. V tu chvíly mě polil pot. Skoro nic jsem nestihla nakoupit, takže jsem vlastně neměl vůbec nic kromě hůlky a pár veciček. Hlavně jsem si zapomněla koupi školní uniformu. Co budu dělat?

Všichni jsme se přesnuli na nádraží odkud odjížděl vlak z nástupiště 9 a 3/4. Seděla jsem v kupé se třema holčinama a fajn jsme si pokecaly. myslím že jedna z nich je v Havraspáru. statní jsem zatím nikde nepotkala. 

Když jsme se blížili k hradu, v rozhlase vyhlásili, ať si všichni obléknou svoje uniformy. Zase jsem znervózněla. Naštěstí jsem nebyla jediná kdo neměl uniformu, ale bylo mi přinejmenším trapně.

Vystoupili jsme z vlaku a šli rovnou na molo. Na lodičkách jsme se dostali až k hradu. Nádhera! Vystoupili jsme a šli přimo do haly před Velkou síní a tam jsme počkali než budeme moct vstopit.

Šla jsem mezi posledními a po dlouhé době čekaní to bylo tady. Snad mě zařadí správně. Co když si tam nenajdu žádně kamarády. Seděla jsem na židli a n hlavě měla Moudrý Klobouk. A pak....MRZIMOR! Jsem tu!

Po večeři jsme všichni zamířili na svoje koleje. Ale co teď? Jak seženu věci které nemám? Zeptala jsem se prefektů a ti mi ochotně pomohli. Teď ležím na zemi ve spacáku (asi bylo moc pozdě aby nás rozdělovali na pokoje) a píšu seznam všeho co potřebuju.

Dobrou noc.

 

První den v Bradavicích

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek