První týden prázdnin

22.03.2016 17:12

Milý deníčku,

probíhá první týden prázdnin a já nemám co dělat. Rodiče se mi ozvali akorát v dopise. Jsou pryč. Někde na maminčině pracovní cestě. A jelikož tatínek miluje focení tak musel jet s maminkou. Psali že hned jak se vrátí, tak mě vyzvednou v Londýně a pojedeme za babičkou a dědou do Holandska. Už dlouho jsem je neviděla.

Ležím tu na posteli a přemýšlím co dělat. Občas si popovídám s Emmou a ostatníma u Děravého kotle. Pomocí letaxu se dostávám všude kam potřebuji. Mimochodem použila jsem ho letos poprvé. Tatínek mi o něm vyprávěl a řikal že název místa musím vyslovovat pořádně abych se nedostala tam, kam nemám. Čas trávím v Godrikově dole, kde sbírá bylinky. Tedy spíš se tam tak courám. Mám moc ráda přírodu. Taky občas rybařím v Portsmucku. Tam je to nádherný. Taková krásná malá Irská vesnička. Doufám že se brzy objeví nějaá příležitost na vydělání penízků, protože jich moc nemám. Taky se nemůžu dočkat až mi rodiče pošlou nějaké peníze abych si mohla koupit sovu. Chtěla bych jí za první ročník ale s rodičema jsem o tom ještě nemluvila. Mimochodem, zatím ještě nepřišlo vysvědčení, takže zatím přesně nevím jaké mám známky. Jenom vím, že z Dějin mám N-ko a z přeměn V-čko. To je vše. Jsem zvědavá na svoje letvary. Každopádně mi Bradavice moc chybí. Ráda jsem chodila ke skleníkům. Hezky to tam vonělo. V druháku snad budu mít Bylinkářství a budu tam moct být často.

Jezero v Portsmucku

Louka v Godrikově dole

To je pro dnešek všechno. Jdu se ještě před spaním trochu projít...

První týden prázdnin

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek