Třetí den v Bradavicích

13.01.2016 21:32

Milý deníčku,

dneska, hned jak jsem vstala jsem potkala jednu holčinu z pokoje kde bydlím. Zatím jsme neměli ožnost si spolu popovídat, ale byla tak hodná že mi pučila svojí náhradní uniformu. Prozatím, než si objednám svojí. 

Šla jsem si vyčistit zuby a běžela jsem na snídani. Dneska je první den kdy se učíme podle rozvrhu. Hned první jsme měli dvouhodinovku lektvarů. Dozvěděli jsme se nějaké organizační věci a nějakou tu teorii. Od příštího týdnu už začneme vařit lektvary! Super! 

Hned potom jsme měli hodinu přeměňování a já se naučila svoje první kouzlo. Umím přeměnit jabko na banán a zpět. Super podruhé!

Pak přišel na řadu oběd a odpoledne jsem už neměla žádné hodiny, tak jsem se snažila sehnat nějakého profesora, abych si mohla objednat věci které mi chybí. Od příštího týdne je musím začít nosit na hodiny. Naštěstí přišel profesor do Mrzomorské společenské místnosti a já s ním vše mohla vyřešit a sepsat. Další úspěch dne. Snad už je ten stres z toho že nemám věci za mnou.

Po večeři jsem si ještě popovídala s holkama na pokoji a šla spát.

Dobrou noc.

Třetí den v Bradavicích

palec!

HH 13.01.2016
Po grafické stránce pěkný deník. Dobře se na to kouká a má to řád ;)

Přidat nový příspěvek