Veselé Vánoce

07.02.2016 11:19

Milý deníčku, 

dnes je štědrý den a já nemůžu dospat. Probouzím se a jako první před sebou vidím dárek. Rozvazuju stuhu a koukám dovnitř. Přání od profesora Blamea a spoustu dalších věcí. Je to super. Přistoupí ke mě Emma a předá mi dárek. Jsem moc ráda že si na mě vzpomněla. Jdu se umít a sním spostu vánočky a vánoční štoly. Ve společenský místnosti je skvělá atmosféra. Dnešek bude pohodový a nebudu nic dělat. A to prochází až do večera.

Když se venku začne stmívat,začneme ve společenské místnosti stavěte sněhuláky. Je to super zábava. Koulovačka! A sněhuláci jsou všude. Je to super.A najednou kokám, mám červené vlasy! A červený obličej! Co se to děje? Aha, už vím. Starší spolužačka se baví. Nevím jak se jmenuje. Snad to brzo zmizí. Vystřídám ještě modrý, žlutý a růžový účes. Haha! Už to není tak vtipný!

Sedíme ještě s jedním klukem co se mnou chodí do prvního ročníku u stolu a posloucháme rozhovor holek a Richarda u krbu. Chtějí jít zpívat. Cože? Zpívat do rozhlasu? A pak to přišlo. Hlasy za dveřmi. Co se to děje?? Co to bylo?? Prefekta a primus to jdou zkontrolovat. Máme nakázáno zůstat na koleji a nikam nechodit. Pak přiběhne jedna z holek a schání se po lékarničce. A nám řekne at jdeme najít nějakého učitele. Jasně!Vyběhneme z koleje. Přímo proti nám prefektka utěšuje nějakou studentku. Běžíme do vstupní síně a proběhneme vedle kluka v bezvědomí. Ještě stihneme zavolat že tam někdo leží. Běháme po škole ale nemůžeme nikoho najít. Vracíme se do sklepení. Posílají nás spát. At nepřekážíme. Spát? Jako myslíte že usnu? Tak sedíme a povídáme si ve společenský. Čekáme. Nejdřív přijde holčina, která vypadá opravdu vyděšeně a zničeně. Je od krve! Ptáme se jestli je v pořádku a jestli muzeme pmoci. Odpověd je NE. Tiché a vdechnuté ne. Pak přichází prefektka. Taky od krve. A primus. Všichni mají ruce a oblečení od krve a ve tváři vyčerpný výraz. Pak přichází profesorka Senter s ještě jedním profesorem. Snaží se nám vše vysvětllit a uklidnit nás. Dostáváme nějakýlektvar na uklidnění a posílají nás spát. Prý to byly krysy ze sklepení na které narazili studenti, když se toulali po hradě. Nevím jestli je tolik krve z kousnutí od krysy, ale lektvar zabírá a je mi líp. Zvírají se mi oči a doufám, že se mi o tom nebude spát.

Dobrou noc

Veselé Vánoce

Brum

Dai 07.02.2016
Dávej si pozor na korekci:P jinak celkem pěkný:))

Zápis

Annie 07.02.2016
Pěkný zápis, dobře se četl, znova mi to proběhlo před očima :)

Přidat nový příspěvek